سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تا ظهور منتظریم

بسم الله الرحمن الرحیم    

 «...ای شیعیان! ای محبان! در هر جای عالم که هستید پیام مرا بشنوید؛زیرا بارها گفته ام و بازهم می گویم: برای فرج من دعا کنید، برای ظهور عاجل من دعا کنید؛زیرا فرج من! گشایش کارهایتان است.

آری، دعا کنید و از خداوند با قلبی پاک و خالص بخواهید تا مرا به فریادتان برساند.

امت عزیزم! قبل از آن که فتنه های عظیمی که در راه است شما را طوری احاطه کند که آرزو کنید ای کاش، هرگز پابر این دنیا نمی نهادید، دعا کنید و از خداوند بخواهید از گناهان شما درگذرد، همان گناهانی که بین ما و شما حایل گشته و اجازه نمی دهد حق را پذیرا باشید.

امت عزیزم! من شما را دوست دارم و خیر خواه شما هستم پس شما! همان کسانی باشید که خداوند در وصفشان می فرماید:«الذین یومنون بالغیب...»

براستی خوشا به حال آنان که در این عصر جاهلیت و بت پرستی به وجود امامشان که فقط از دیده ها پنهان است معتقد و مومن هستند.

شاید شما شیعیان تعجب کنید که چگونه پیام من در این برهه از زمان  از طریق افراد عامی به سمع و نظر شما مردم می رسد؟

باید عرض کرد: این امر عجیبی نیست؛ زیرا خداوند بر هرکاری تواناست و برای من که حجت خدا هستم امری آسان است و ما هرگز شما را فراموش نمی کنیم ودر حق شما ظلم روا نمی داریم، اما شما در حق ما جفا می کنید و از یاد ما غافلید، در بین همه کسانی که آنان را شیعیان می خوانند عده ای هستند که قلب ما را جریحه دار می کنند، قلبی که کافران و ملحدان هم این گونه آن را نشکسته اند، ای خوشا آنان که هرگز با من عهدی نداشتند تا این که مثل برخی از بی وفایان روی خود را از من بر گیرند و حتی بگویند:

او اصلا نیست، مرده است در گوشه ای و در خرابه ای .

اگر چه می دانم خداوند آنان را به حال خود واگذارده تا بالاخره برآنان آشکار شود که باید هر کاری رابه دست صاحبش بسپارند و حال حسرت بر این مردم؛ حسابشان نزدیک می شود و آنان همچنان در خواب غفلت هستند هرچه آیه، نشانه و دلیل بر آنان اقامه می شود هیچ حرکتی از خود نشان نمی دهند و من همیشه گفته ام و باز هم می گویم: خدایا! بسیاری از این امت! از من و یاد تو هم غافلند و من شکایتی ندارم اما محققا از کسانی که امتم را بی خبر گذاشته اند نزد خدای مهربان شکایت خواهم کرد و من می دانم بزدودی خواهم آمد و ظهورم محقق خواهد شد و آن عده از افراد که هنوز در خواب غفلت هستند، بدانند که من می آیم.

ظالمان و آنانی که ارزش انسانیت نزدشان از بال مگسی بی قدرتر است بدانند که من می آیم.

قاتلان بشریتبدانند که من می آیم، همه آنان باید خود را برای روزهای سختی آماده کنند که چشمان همه در آن خیره می شود؛ زیرا دولت حقه و پایدار محمد «ص» و آل محمد«ص»  از راه می رسد و آن روز نه پشیمانی پشیمان شوندگان سودی به حالشان بخشد و نه حسرت حسرت خورندگان و اگر زمان آن فرا رسد نه لحظه ای تاخیر می افتد و نه زودتر از راه می رسد... .»

باشد به امید حق هرچه زودتر زمان موعود فرا رسد و ظهور خجسته آن بزرگوار محقق گردد و ان شاء الله شیعیان، محبان و منتظران حضرتش با اتحاد و انسجامی فرخنده و با اطاعت و عبادتی ویژه، با دعا و استغاثه ای بسیار صمیمانه، تحولی عظیم را ایجاد کنند که خداوند در اسرع وقت فرمان ظهور را صادر فرمایند قبل از آن که جهان در آتش جهل عده ای بسوزد، پس امکان موفقیت هست ولی شرط آن تحولی بسیار مبارک در اعمالمان و تقاضای بسیار در خواسته هایمان می باشد که نتیجه آن می تواند ثمر بخش باشد ما و اهل جهان را نجات دهد که در تب و تاب رهائی از چنگ خطرات حاکم بر هستیمان می سوزیم و کاش همگان می دانستند از چه راهی باید وارد شوند تا نجات یابند از جمله: یکی از راه های نجات همانا دعا و تقاضای استجابت دعا است.                    آری، همگان می بایست دعا کنند، دعا در لحظه لحظه های حیاتشان، دعا در شب های مبارکی همچون شب های قدر که سرنوشت ما بندگان خدا در آن شب ها رقم می خورد چنان که پیامبر اکرم«ص» در حدیث ذیل به صاحبان شب قدر اشاره کرده و فرموده است:

« آمِنُوا بِلیلَةِ القدر ، فَاِنَّهُ یُـنْـزَلُ فیها اَمْرُ السَّنَة ، وَ اِنَّ لِذلکَ وُلاةً من بعدی : علیَ ابن ابی طالب وَ اَحَدَعشر من وُلدهِ.»

«شب قدر را باور کنید! در این شب تقدیر امور سال فرستاده می شود، این شب را پس از من نیز صاحبانی است، صاحبان این شب پس از من، علی و یازده فرزند او هستند.»

امام محمد جواد «ع» در این مورد فرموده اند:

« یا مَعْشَرَ الشیعة ! خَاصِمُوا بَسُورَةٍ « أَنَا أَنْزَلْنَاهُ فی لیلة الْقَدْرِ » تَفْلُجُوا ، فَوَاللَّهِ أَنَّهَا لَحُجَّةُ الله تبارک وَ تعالی علی الْخَلْقِ بَعْدَ رَسُولِ اللَّهِ وَ أَنَّهَا لسیدة دینکم ، وَ أَنَّهَا لغایة عَلِمْنَا . یا مَعْشَرَ الشیعة ! خَاصِمُوا « حُمَّ وَ الکتاب المبین أَنَا أَنْزَلْنَاهُ فی لیلة مبارکة ، أَنَا کنا منذرین » فانها لِوُلَاةِ الامر ، خَاصَّةً ، بَعْدَ رَسُولِ اَللهِ.»

«ای پیروان تشیع! با مخالفان امامت، به سوره«انا انزلناه...» استدلال کنید، تا پیروز گردید به خدا سوگند! این سوره پس از درگذشت پیامبر، حجت خدای متعال بر خلق است، این سوره نقطه اوج دین شماست و همچنین این سوره نشانه ابعاد علم ماست، ای شیعیان! همچنین به سوره حم دخان، که درآیه: «انا انزلناه فی لیلة مبارکة...» آمده است استدلال کنید،این سوره(و این مقام) پس از رسول خدا«ص»، خاص ولی امر( حجت زمان) در هر عصر است.»

 

.:او خواهد آمد:.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

گروه سربازان مهدی (عج) در فیس بوک:

www.facebook.com/sarbazemahdi

www.facebook.com/sarbazemahdi1

 


[ سه شنبه 90/6/1 ] [ 5:51 صبح ] [ سربازان مهدی عج ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

سربازان مهدی عج
روزی که تو بیایی میلاد عشق و نور است
پیوندهای روزانه
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 240484